Scris de Radu Sebastian
|
Marţi, 03 August 2010 09:15 |
Luni, 2 august 2010 un avion tip An-24 twin turboprop s-a prabusit in apropiere de Igarka.Acesta este un oras siberian aflat la 2500 km de Moscova.
Purtatorul de cuvant al Ministerului rus pentru Situatii de Urgenta a declarat ca aparatul apartinea companiei Katekavia si efectua o cursa intre Krasnoiarsk si Igarka. Avionul s-a prabusit la 700 m de pista, in timp ce se pregatea sa aterizeze. O insotitoare de zbor si zece pasageri, intre care si un copil, au murit pe loc. Trei alti membrii ai echipajului se afla inca in spital.
O prima teorie a prabusirii ar fi, se pare, ceata densa.
|
Scris de Administrator
|
Luni, 02 August 2010 14:10 |
Scanerele moderne din dotarea multor aeroporturi folosesc o metoda de verificare ce expune pasagerii in toata goliciunea lor.
Problema a fost insa rezolvata de curand de o companie din Los Angeles: Flying Pasties - pot fi atasate imediat pe corp pentru a acoperi partile intime care, altfel, ar fi vizibile in fata scanerului.
Realizate dintr-o compozitie de cauciuc groasa de numai 2 mm, aceste accesorii pot fi atasate direct pe corp sau numai pe haine, in momentul in care pasagerul sau pasagera trece prin aparatul de scanat.
Multe dintre acestea vin inscriptionate cu texte gen: "Numai barbatul meu ma poate vedea goala!"
Accesoriile se vand la preturi care variaza intre 15 si 20 de dolari americani si sunt personalizate, pe marimi, pentru femei si barbati.
Sursa: Rex Features |
Scris de Radu Sebastian
|
Joi, 29 Iulie 2010 08:34 |
ELFAA, adica Asociatia liniilor aeriene cu tarife scazute din Europa si-a exprimat dezacordul in privinta introducerii in Germania, de la 1 ianuarie 2011, a taxei de 13 euro per pasager pentru cursele intra-europene.
Eventuala taxa, propusa de guvernul german in iunie, ca parte a unui plan complex de masuri de revitalizare economica, va adauga cel putin 13 euro oricarui bilet pe cursele europene, potrivit proiectului de lege.
Se pare ca o astfel de taxa va incetini revenirea economica a Germaniei care isi va pierde o parte dintre pasagerii de business.Mai mult, studii individuale arata ca, introducerea acestei taxe va duce la 10.000 de concedieri.
|
Ultima actualizare în Joi, 29 Iulie 2010 08:36 |
Scris de Radu Sebastian
|
Marţi, 27 Iulie 2010 17:04 |
Australianul David Warren, cel care a inventat cutia neagră a avioanelor, a decedat la vârsta de 85 de ani, a anuntat presa din Australia. Warren a fost cercetător în domeniul aeronauticii la Melbourne. El a inventat cutia neagră în anul 1953, imediat după accidentul produs în timpul primului zbor comercial al avionului Comet.
Cutia neagra este un dispozitiv ce înregistrează informaţii din timpul zborului, iar analiza sa permite identificarea cauzelor accidentelor aeriene.
|
|
Scris de Administrator
|
Marţi, 27 Iulie 2010 16:39 |
Airbus vrea sa transforme industria aeronautica intr-un domeniu care are grija de mediul inconjurator si pentru a realiza acest lucru i-a provocat pe studenti sa vina cu idei pentru o viitoare aviatie “verde”. Competitia pe care compania a lansat-o se numeste “Fly Your Ideas” si va cuprinde trei runde, care vor fi evaluate de un juriu format din reprezentanti ai Airbus, dar si de persoane din industrie si se va finaliza la Show-ul Aviatic de la Paris, de anul viitor.
Echipa care va fi considerata castigatoare va pleca acasa cu 30.000 de euro, in timp ce echipa clasata pe locul al doilea va primi un premiu in valoare de 15.000 de euro. |
Scris de Administrator
|
Marţi, 02 Februarie 2010 12:06 |
Compania aeriana KLM Royal Dutch Airlines va fi prima companie aeriana din lume care a facut o demonstratie de zbor folosind o combinatie bio-kerosen. Zborul a avut loc pe 23 noiembrie fiind operat cu un aparat Boeing 747. Unul din motoarele avionului a functionat cu un amestec de 50% carburant bio si 50% kerosen traditional. "Acesta este un pas important catre o industrie aviatica pe care sa ne-o putem permitedin punct de vedere ecologic", a spus presedintele si CEO al KLM, Peter Hartman. "In anii urmatori, industria aeriana va fi in mare masura dependenta de disponibilitatea carburantilor alternativi în demersul sau de reducere a emisiilor de dioxid de carbon", a declarat Jan Ernst de Groot, director KLM. Potrivit studiilor, biocombustibilul ales reduce emisiile de dioxid de carbon cu pâna la 80%. In plus, aeronavele nu trebuie modificate pentru a putea rula pe combustibili bio. |
Scris de Administrator
|
Marţi, 02 Februarie 2010 11:54 |
Pilotii de avioane sustin ca oboseala acumulata in urma numarului mare al orelor de zbor efectuate pune in pericol viata pasagerilor, drept urmare vor organiza manifestatii de protest in intreaga Europa. Sindicatele europene ale pilotilor de avioane sust in ca actualele reguli referitoare la numarul maxim admis al orelor de zbor nu garanteaza siguranta, mentionând ca 15% dintre accidente sunt provocate de oboseala. Dar Agentia Europeana pentru Siguranta Aeriana sustine ca studiaza un raport stiintific pe aceasta tema. In Marea Britanie nu vor avea loc manifestatii pentru ca organizarea de catre piloti a unor asemenea actiuni este ilegala, dar pilotii britanici se vor alatura colegilor lor din 35 de tari care vor demonstra pe continent. Nu se stie daca protestele vor cauza perturbari ale traficului aerian. Pilotii si membrii echipajelor de zbor se plang de conditiile lor de munca, despre care sustin ca s-au deteriorat deoarece industria de profil vrea sa diminueze costurile. |
Ultima actualizare în Marţi, 02 Februarie 2010 11:57 |
Scris de Administrator
|
Marţi, 02 Februarie 2010 11:45 |
Aviatia militara indiana trezeste revolta militantelor pentru drepturile omului dupa ce a sugerat ca femeile ar putea sa piloteze avioane de vanatoare, doar daca promit sa nu aibe copii. Femeilor li s-a permis sa piloteze avioane militare obisnuite si elicoptere din 1994, insa de atunci s-a ajuns la concluzia ca o femeie insarcinata reprezinta pierderea a milioane de dolari, având in vedere costul formarii pentru a deveni pilot de vânatoare. Astfel directorul adjunct al aviatiei militare P.K. a sugerat ca cele care opteaza pentru aceasta profesie sa nu faca si copii. El a estimat ca aviatia cheltuie 2,3 milioane de dolari pentru formarea unui pilot de vânatoare, o investitie pierduta daca o femeie-pilot intra in concediu maternal. Sugestia directorului a dus la indignarea reprezentantelor unei asociatii pentru drepturile femeilor, Apne Aap Women Worldwide. "Este o discriminare. Care este statul ce decide in legatura cu alegerea noastra de a avea copii?", a intrebat una dintre militantele acestei organizatii, Anjali Pathak. |
Ultima actualizare în Marţi, 02 Februarie 2010 11:59 |
|
|
<< Început < Anterior 1 2 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 1 din 2 |