|
Scris de Raluca Grintescu
|
Vineri, 09 Iulie 2010 09:51 |
Ambitia salasluieste in toate sufletele, ea le conduce pe cele marunte, dar este condusa de cele mari. (F.R. de Chateaubriand)
Trei cuvinte esentiale, firesti, comune care pot caracteriza un mod de viata. Un model de viata pentru multi dintre noi, adoptat de oameni cu adevarate calitati. Ambitia…cei care o au s-au nascut cu ea sau poate au capatat-o in timp. Nu stiu. Ambitia e forta pe care o detii, e hotararea si totodata dorinta pe care vrei sa ti-o implinesti. Deci, daca iti doresti ceva cu adevarat, lupti. Nu lasi nimic balta, nu te dai batut si ajungi „la destinatie”. Cand un lucru iti place cu adevarat lasi „neputinta” la o parte si faci tot ce-ti sta in puteri pentru a nu regreta sau a nu te invinovati mai tarziu. De ambitie se leaga perseverenta. Perseverenta e… continuitatea si rezistenta in timp. Este staruinta si neclintire. Daca incepi ceva, ideal ar fi sa termini. Daca te pierzi pe drum, aici apare perseverenta. Indiferent de piedici, daca ai perseverenta, gasesti drumul mai departe si continui pana la tinta ta. Nu poti sa ai perseverenta daca n-ai rabdare. (...) |
Ultima actualizare în Vineri, 09 Iulie 2010 09:54 |
Scris de Administrator
|
Luni, 12 Iulie 2010 07:55 |
Daca va asteptati sa scriu despre o macara gigantica folosita in constructia hotelurilor prin Dubai, va inselati. Sikorsky S-64 Skycrane este un elicopter american cu doua motoare, elicopter cu o mare putere de ridicare. In prezent, S-64 este produs de Erickson Air-Crane Company. Totul a pornit de la un prototip de macara zburatoare, Sikorsky S-60. Prezentul S- 64 imbunatatit este dotat cu un rotor cu 6 pale, rotor ce este pus in miscare de un motor de nu mai putin 4.050 cai putere. (...) |
Scris de Administrator
|
Luni, 12 Iulie 2010 09:32 |
Mihai Barbu, un fotoreporter in varsta de 30 de ani, s-a intors de curand dintr-o lunga calatorie ce a avut traseul: Romania, Ucraina, Rusia, Mongolia, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Azerbaijan, Georgia, Armenia, Turcia, Bulgaria si din nou…Romania. La timp chiar pentru plata intretinerii.
Pe scurt, Mihai a fost cu motocicleta sa Doyle, ghidat si uneori incurcat de al sau gps pe nume Marcel pana in Mongolia si inapoi.
De cand mergi cu motocicleta si ce te-a atras la acest sport?
In primul rand, vreau sa spun ca nu am fost niciodata genul de om care sa intoarca capul dupa motociclete pe strada. Pentru mine parca nu existau. Pana intr-o zi cand… mergand pe strada am vazut in vitrina unui magazin un chopper. Mai exact, o Yamaha Virago de 250 cmc. In acel moment, mi-am spus ca trebuie sa fie a mea. Am sunat-o pe mama, care nu a avut nimic impotriva cu ideea de a achizitiona motocicleta, am facut un imprumut si…surpriza: cand m-am dus sa o cumpar…nu mai era. Dezamagit, am plecat, cu toate ca vanzatorii au insistat sa imi comande alta identica. Eu o voiam pe ACEEA pe care o vazusem prima oara si de care ma „indragostisem”. Norocul insa mi-a suras, cel care cumparase ACEA motocicleta o vindea. Am luat legatura cu el si iata-ma mergand cu „Roua”, caci asa o botezasem. Intre timp, tot calatorind cu ea am realizat ca nu este tocmai confortabila la un drum mai lung si am hotarat sa mai achizitionez o motocicleta, de data aceasta un enduro. Am gasit un BMW de 650 cmc, pe care l-am numit mai tarziu Doyle.
De unde ti-a venit ideea de a-ti boteza motocicletele si gps-ul?
Obisnuiesc sa imi botez lucrurile cu care am o relatie…Sa ma pot adresa catre ele. Gpsul se numeste Marcel deoarece in meniul aparatului poti alege doua voci care sa te ghideze: una feminina si una masculina. Nu vreau sa par misogin, insa nu am incredere in vocea feminina (in meniul aparatului numita Ioana), daca „Ioana” imi spune sa o iau la dreapta nu prea o cred, asa ca ma bazez pe Marcel, vocea masculina. (...) |
Scris de Stan Sorin
|
Luni, 12 Iulie 2010 09:13 |
Desi sub combinezonul de vara nu am decat tricoul, mi-e foarte cald, nu ma simt deloc in largul meu. Ne rotim in cercuri largi, privesc altimetrul, aproape 600 metri, prin hublou se vede Dunarea, cu buclele si ramificatiile ei nauce, e tulbure, insa oglinda apei, acolo unde nu e incretita, arunca fulgere orbitoare catre noi, cercuri albe imi danseaza dureros pe retina; tinutul este cenusiu-galbui si fara viata, deprimant, este o imparatie a saraciei aici. Imi simt picioarele moi, mi-e teama ca n-am sa ma pot ridica la momentul potrivit, inghit in sec, gatul uscat zgaraie dureros. Motorul zornaie hodorogit, iar podeaua vibreaza retinut sub talpile noastre. (...) |
|
Scris de Administrator
|
Luni, 12 Iulie 2010 10:04 |
Perioada
|
Evenimentul
|
Locatia
|
2-4 iulie
|
Cupa Clopotiva editia A XIV.-A
|
Clopotiva, Jud.Hunedoara
|
3-18 iulie
|
31st FAI World Gliding Championship
|
Prievidza, Slovakia
|
10-18 iulie
|
2010 Carpathians Cup Open
|
Pylypets (Ukraina)
|
11-17 iulie
|
2010 Hang Gliding World Masters
|
Wolfsberg (Austria)
|
12-18 iulie
|
2010 Xcontest Xrac
|
Tolmin (Slovenia)
|
13-18 iulie
|
9th FAI World Hot Air Airship Championship
|
Dole (Franta)
|
15-24 iulie
|
2010 FAI European Championship for Model Helicopters
|
Sibiu (Romania)
|
15-27 iulie
|
35th CISM World Military Parachuting Championship
|
Buochs (Elvetia)
|
16-18 iulie
|
Cupa Aerozone
|
Vf. Cozia Peritani, jud Valcea
|
17-24 iulie
|
10th FAI European Glider Aerobatic Championship
|
Jämijärvi (Finlanda)
|
21-25 iulie
|
2010 LUXGSM - World Balloon Trophy
|
Echternach (Luxemburg)
|
24 iulie-8 august
|
31st FAI World Gliding Championship
|
Szeged (Ungaria)
|
30 iulie-8 august
|
2010 FAI World Championships for Scale Model Aircraft
|
Czestochowa (Polonia)
|
31 iulie
|
Deschiderea oficial` a aerodromului Floreni
|
Vatra Dornei, Romania
|
|
Scris de Stan Sorin
|
Marţi, 15 Iunie 2010 10:02 |
Trec minute bune, mi-a intepenit gatul urmarindu-l, patru sute, zice cineva, batranul avion urca lent, in cercuri largi, de departe motorul are alt sunet, zumzaie ireal in cristalul atmosferei. Departe, de cealalta parte a campului, ramasitele ingrozitoare al fostului combinat Siderca ridica spre cer scheletice structuri de metal. Este foarte cald, multi s-au dezbracat, fac plaja. Urmaresc cu privirea AN-ul, emotia din stomac se amplifica, am gatul uscat si palmele umede. Langa mine e Dan, are o privire nedumerita, ce dracu oi cauta eu aici, se intreaba el cu sumbru umor, mustata sura i s-a infoiat parca mai tare, ii pun o mana pe umar, se vrea incurajatoare, dar probabil am la fel de multa nevoie de imbarbatare. Acum, se aude o voce, sunt atent la usa avionului, e neagra, semn ca e deschisa, pare sa fie pe directia de lansare, nimic, mai face o tura, nu a ajuns inca la 1000 de metri, inaltimea de parasutare. (...) |
Ultima actualizare în Marţi, 15 Iunie 2010 10:50 |
Scris de Raluca Grintescu
|
Luni, 14 Iunie 2010 11:32 |
Cand nu ai timp sa fii imprevizibil, fa-ti!
Iti place rutina sau diversitatea? Eşti previzibil sau imprevizibil? Te intreb pentru ca mie imi place sa fiu imprevizibila. Am decis sa ma concentrez asupra acestui aspect dintr-un motiv serios. Care rol te serveste cel mai bine in climatul actual – incomod pentru multi? Daca ramai asa cum esti si nu-ti alterezi „regimul” si ai grija sa nu-ti lipseasca nimic, crezi ca vei progresa sau te vei imbogati? Daca raspunsul tau este „da” atunci crezi ca vei evolua proportional cu toti cei care sunt imprevizibili? Ce obtii, de fapt, inainte de a parasi aceasta planeta? Cei care sunt deschisi catre riscuri au mai putine limitari si o mai mare flexibilitate, sunt bucurosi sa intampine momentele incomode, se vor dezvolta mult mai repede si vor realiza mult mai multe lucruri. Uitati-va la marii antreprenori ai lumii si ceea ce au realizat. Ati spune ca acesti oameni sunt imprevizibili? Daca te simti oarecum inconfortabil cand spun sa iesi din sfera ta de confort, inseamna ca ai chemare. Doar cei care simt disconfort atunci cand sunt pusi sa aleaga au capacitatea de a lua taurul de coarne si a face ceva cu viata lor. Stiu ca este acolo undeva dar poate au simtit ca inca nu e momentul. Deci, cand va fi momentul potrivit? Acum? De cate ori va va scapa printre degete oportunitatea pe motiv ca nu va simteati confortabil? Da, eu vorbesc cu cei care nu sunt dispusi sa se lase pe mana imprevizibilului. (...) |
Scris de Administrator
|
Marţi, 15 Iunie 2010 11:15 |
Perioada
|
Evenimentul
|
Locatia
|
4-6 iunie
|
Aeromodele machete zbor circular - Finala
|
Pucioasa, Clubul Copiilor
|
5-6 iunie
|
2010 Red Bull Air Race World Championship
|
Windsor (Canada)
|
5-6 iunie
|
Aerotestival
|
Sibiu (Tocile, Sadu)
|
5-12 iunie
|
2010 Slovak Championship - Inovec Open
|
Trencin (Slovacia)
|
6-12 iunie
|
2010 British Open Slovenia
|
Kobarid (Slovenia)
|
11-17 iunie
|
2010 Italian open Paragllider Championships
|
Poggio Bustone (Italia)
|
13-18 iunie
|
2010 Romanian Chalenge Cup
|
Oradea (Romania)
|
15-20 iunie
|
1st FAI Women European Hot Air Balloon Championship
|
Alytus (Lituania)
|
19-20 iunie
|
2010 Red Bull Air Race World Championship
|
New York (SUA)
|
20-21 iunie
|
Croatian Open Championship
|
Kvarner - Istra (Croa]ia)
|
23-25 iunie
|
Aeromodele planoare RC – Finala
|
Bra[ov, Ghimbav
|
23-26 iunie
|
2010 Swiss Open Helicopter Championship
|
Grenchen (Elve]ia)
|
26-27 iunie
|
AEROCENTANARIA La Comina 100
|
La Comina – Pordenone (Italia)
|
29-4 iulie
|
Aeromodele zbor liber- Finala
|
Salonta, Barmod
|
|
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 1 din 21 |