GetSocial
Abonare prin feed RSS Abonare prin feed email Urmează-ne pe Twitter Apasă Like pe Facebook Alătură-te grupului LinkedIn Devino prieten pe FlickrUrmează-ne pe YouTube

Chinezii de la Spring Airlines au introdus aplicatia “WeChat” pentru mai multa interactivitate cu pasagerii companiei

[ 0 ] 4 martie 2013 |

 

wechat 300x210 Chinezii de la Spring Airlines au introdus aplicatia WeChat pentru mai multa interactivitate cu pasagerii companieiLa sfarsitul lunii trecute, chinezii de la Spring Airlines au introdus un serviciu super-util si super-accesibil pentru pasagerii lor: aplicatia WeChat. Platforma poate fi instalata pe orice tip de smartphone, fiind asemanatoare cu WhatsApp sau Viber.

Ce beneficii au utilizatorii WeChat?

Avand trei tematici principale: Booking, Statusul Zborurilor ori Relatii cu Clientii, pasagerii pot fi consiliati foarte rapid, in timp ce se afla in taxi, in drum spre aeroport. Astfel, acestia scutesc timpul pe care l-ar fi petrecut la coada, la ghiseu.

Luna viitoare chinezii declara ca vor lansa o a patra tematica, aceea de Check-in. Oare cum o fi sa iti faci Check-in-ul pe chat?

 

Incoming search terms:

Tag-uri: , , , , , , , , , ,

Categorie:: Ultimele Stiri



Te pasioneaza aviatia? Iti place aceasta revista?Acum ai ocazia sa ne dai o mana de ajutor si sa ajuti la dezvoltarea ei!


Autorul acestui articol: Sebi. Vezi profilul complet.

Lasă un comentariu




Dacă doriți o imagine atașată acestui comentariu, obțineți un gravatar.


zbor-de-agrement