GetSocial
Abonare prin feed RSS Abonare prin feed email Urmează-ne pe Twitter Apasă Like pe Facebook Alătură-te grupului LinkedIn Devino prieten pe FlickrUrmează-ne pe YouTube

Povestea primului raid din 2012 | Sirna – Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

[ 2 ] 20 martie 2012 |

Nu mai zburasem dinaintea ultimei mari ninsori. De atunci, si pana acum, zapada a fost la cote inalte, de vreo 40 cm pe aerodromul Sirna. La fiecare vizita facuta pe campul de zbor, ne spuneam: “de saptamana viitoare se duce si putem zbura”, desi, in adancul sufletului nostru stiam ca acest lucru e imposibil, caci dupa topirea mantiei albe avea sa vina noroiul.

Intr-una din serile trecute, sunt invitat intr-un raid: “Hai sa dam o fuga pana la Periprava maine, si ne intoarcem Duminica”. Mai mult decat incantat de idee, dar cu un oarecare scepticism, intreb: “Si cum decolam, ai uitat ce e la aerodrom?” Raspunsul primit a fost cat se poate de incurajator: “Hai ca s-a mai uscat zona, o sa decolam ok”.

A doua zi la ora 13 deschideam hangarul si incarcam bagajele in avion. In sfarsit, dupa multe saptamani de flight simulator (de care ma plictisisem teribil) aveam sa revad cerul drag.

Dupa ce am depus planul de zbor, am facut plinul si incalzit motorul…ne-am aliniat pentru decolare. Aparatul de zbor s-a desprins cam greu ce-i drept, datorita pamantului moale care frana rotile…dar atunci cand s-a ridicat, satisfactia a fost imensa, determinandu-ne sa exclamam: “yuhuuuuuuuuuu zburaaam!”

Drumul pana la Periprava avea sa dureze 150 de minute (doua ore jumate). Chiar dupa decolare am constatat ca doar in zona aerodromului este zapada! Cum vine asta, nici noi nu stim. Poate o fi de la inversarea polilor! Oare vor migra si pinguinii in zona?

DSC 0004 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Ne pregatim pentru decolare
DSC 0010 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Yuhuuuu! Zburam! Aruncam o prima privire de sus asupra “zonei crepusculare” de la Sirna
DSC 0019 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
GPS-ul ne arata ruta pe care o avem de urmat

DSC 00361 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

DSC 0068 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Cum zborul era lung si lin…am inceput sa cautam “distractii” in cabina. Prima distractie: brelocul cu Remove Before Flight!
DSC 0101 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Hopa! Trecem Dunarea! Nu cu bacul ci cu avionul
DSC 0159 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Imediat apar in peisaj Muntii Macin
DSC 0192 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
…si un fenomen meteo “STRANIU”
DSC 0277 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Ne apropiem de C.A. Rosetti, destinatia noastra

DSC 0289 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

DSC 0317 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

DSC 0355 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Aruncam o privire asupra asezarii

DSC 0364 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

Dupa ce am aterizat si am ancorat avionul, ne-am urcat in masina, cu care am mers ceva kilometri. Pentru a ajunge la locul unde aveam sa ne petrecem noaptea, a trebuit sa traversam cu o barca, iar apoi sa luam alta masina.

DSC 0365 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

DSC 0384 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Plimbare cu gondola…in varianta romaneasca

DSC 0406 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

DSC 0387 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Intr-un final am ajuns si la locul unde aveam sa ne petrecem noaptea. Aici am vazut unul dintre cele mai frumoase apusuri din viata mea.

Dupa o noapte linistita in care am dormit “neintors”, a doua zi, tot pe la ora pranzului, ne-am intors pe campul de zbor al localitatii de la malul Dunarii. Depunem planul de zbor, incalzim motorul si luam hotararea de a pune rotile pe aeroportul Tulcea, sa mai luam niste benzina.

DSC 0408 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Decolarea din C.A Rosetti, inapoi spre casa

DSC 0417 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

DSC 0427 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

DSC 0431 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ

DSC 0443 Povestea primului raid din 2012 | Sirna   Periprava si retur | FOTOREPORTAJ
Mi-a placut enorm aeroportul Tulcea, insa m-a deprimat. Un loc atat de frumos, fara avioane

Dupa ce am alimentat si decolat, ne-am asezat pe directie pentru Sirna. Din Tulcea am mai facut doua ore pana acasa.

Acesta a fost primul raid pe 2012. Incantator! Sper sa am parte de multe astfel de zboruri anul acesta. Promit ca vi le povestesc ca pe acesta!

Incoming search terms:

Tag-uri: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Categorie:: Aerodrom, Aventură, Fotografii, Raid, Timp liber, Turism aerian

Te pasioneaza aviatia? Iti place aceasta revista?Acum ai ocazia sa ne dai o mana de ajutor si sa ajuti la dezvoltarea ei!

Autorul acestui articol: Sebi. Vezi profilul complet.