Daca as fi fost organizator as fi spus de fapt “Thunder near the Black Sea”, caci mitingul s-a desfasurat pe Aeroportul Kogalniceanu, aflat la 25 km distanta de Constanta. Deci, de aici gluma mea cu “near the Black Sea”.
Lasand totusi gluma la o parte, doar suntem oameni seriosi…show-ul a fost pe cinste! A inceput la ora 12.00, cand Andrei Holca si Florin Zorila, doi paramotoristi de exceptie “au spart gheata”, deschizand mitingul. Ei au fost urmati de formatiile Aeroclubului Romaniei: “Vulturii Tricolori“, Lotul National de Parasutism, formatia de acrobatie cu planorul “White Wings” si “Hawks of Romania“. Aceste formatii participa la aproape toate manifestarile aviatice din Romania ( si nu numai), promovand aviatia sportiva romana.
Dupa aceste momente, a venit randul partii militare sa arate ce poate. Din pacate, Fortele Aeriene Romane au participat cu un singur Iar 99 Soim, 3 Mig 21 Lancer si 3 elicoptere Puma. Spun din pacate pentru ca la alte manifestari desfasurarile de forte erau mai ample. Acum nu stiu ce s-a intamplat, insa m-am bucurat enorm sa aud din nou sunetul motoarelor de MIG 21.
Pe la ora 15.00 au intrat in scena invitatii speciali, cei pe care toata lumea ii astepta: Thunderbirds, formatia de aeronave F16 ce apartin U.S. Air Force. Acestia s-au aflat pentru a doua oara in Romania si au oferit 40 de minute de inedit, adrenalina si perfectiune.
La sfarsitul show-ului, ultimele cuvinte pe care le-am mai avut de spus au fost: “Dom’le….AVIATIA DA SENZATIA“!
Va las si pe voi sa vedeti cam ce senzatie a dat astazi aviatia:
Daca in aer sunt multe G-uri…la sol sunt multe note muzicale:
…si multa istorie.
Heeeei, unde va uitati? Ochii pe cer va rog!
Sase ca vine Armata!
Actul I a luat sfarsit. Cortina se trage pentru cateva momente…bem si noi o gura de apa si mai pozam ce e prin culise:
Cine e misogin sa schimbe canalul
Cortina se ridica…actul II debuteaza cu un moment “artistic” din partea celor de al Thunderbirds. Se pregatesc de SHOW!
Sase aeronave pentru formatie si doua de rezerva:
Incep sa decoleze:
Si sa ne arate ce pot:
Oglinda oglinjoara…
Si…pe masura evolutiei, un final superb:
Cu drag, ai dumneavoastra- Sebastian Radu:
Si Bogdan Enachi:
Cu o deosebita apreciere pentru Andrei Lucescu, care stie sa comenteze cel mai bine un spectacol aerian, astfel incat el sa fie pe intelesul oricui!
Cer Senin tuturor!
Incoming search terms:
Tag-uri: 8 iunie, aeroportul kogalniceanu, americani, andrei holca, aviatia da senzatia, aviatie, avioane, avion, bogdan enachi, f 16, featured, mare, mig 21, miting aerian constanta 8 iunie, miting aviatic kogalniceanu, paramotor, party, piloti, piloti americani, poze de la thunderbirds, thuder over the black sea, thunderbirds, zbor, zlin
Categorie:: Aerodrom, Aventură, Avioane, Editorial, Evenimente, Fotografii, Parasutism, People, Raid, Sport extrem, Timp liber, Turism aerian, Ultimele Stiri
http://motoparapanta.wordpress.com/2011/06/09/paramotorul-sparge-gheata-mitingului-de-pe-aeroportul-kogalniceanu/
Am si eu o mica intrebare: Oare cand mecanicii Aeroclubului Romaniei de pe AN-2 o sa faca demonstratia mecanicilor de pe F-16?
Nu cred ca e cazul sa fim ironici. In cazul Thunderbirds vorbim de alt tip de show. Fiecare are show-ul lui, de ce sa ii copiem pe altii cand am putea creea si noi un scenariu pe care sa il propunem Aeroclubului.
Chiar, hai sa o facem!
Am fost, am vazut, am o parere proprie: “numarul celor de la Thunderbirds” nu este conceput pentru un spectacol independent. Eu cred ca s-ar incadra mult mai bine, poate fara povestea aia de la sol, care, desfasurata in departarea luminoasa, a fost apreciata corect numai de ei insisi, intr-un super show, ca la Zeltveg sau Kecskemet. Sau ROIAS. Daca nu ar fi fost programul, asa trunchiat cum a a fost, al Aeroclubului si al cdr. Stancu, (de programul IAR 99, la distanta aia de public si de sol, prefer sa nu mai zic nimic) as fi zis ca nu si-a meritat oboseala si cheltuiala. Prea putin pentru un nume atat de mare. Indiferent cine se supara pe mine, cred ca programul celor de la Patrouille de France, cu mai multe avioane, multe tipuri de formatii, sincronizari nu cu doua, ci cu noua aparate, e mult superior. Sau americanii astia or fi zis ca la noi merge si asa? Ca oricum fetele noastre dau ochii peste cap cand vad o uniforma, chiar de private, din USAF, cum a si fost (o spun din experienta proprie).
Acelasi program o sa fie si la Plovdiv sau a fost la Istambul?
Pe de alta parte, daca as fi stat la Rosiori sa vad emisiunea televizata, cred ca spargeam cateva televizoare de ciuda ca nu sunt pe MK.
a fost frumos da`nu prea :))) eu cred ca americanii ar fi meritat o prezentare mult mai complexa, macar pentru avioanele alea. Foarte slab ca si organizare, plus ca berea si micii aia chiar nu-si aveau rostul. Am vazut lume care statea la coada pentru mici , in timp ce sus se desfasura ceva frumos..si lume care se poza in mod inistent langa acele masini de epoca.In concluzie, foarte multi tarani, oameni care vin doar asa sa iasa din casa.As fi preferat sa fie cu intrare, asa ar fi venit oamenii care apreciaza cu adevarat aviatia..si nu micii :))
Semana foarte tare cu satul de vacanta, doar ca in loc de acele masinarii, erau avioane.
a, foarte reusite pozele!